Amsterdam, Netherlands | Gepubliceerd op: 15 maart 2011
Heldenvan.nu beginnen met #glasvezel voor #MKB Nederland. http://pr.co/p/000cg3
Winkels en kleine kantoren hebben het niet makkelijk met alle online diensten die aangeboden worden. Maar al te vaak worden ze gezien als één van de vele klanten en wordt er slecht of niet naar hen geluisterd. Maar de Helden Van . Nu zijn zelf ook ondernemers. Zij begrijpen dat de Helden Van Amsterdam, Apeldoorn en Assen specifieke wensen hebben, geen dag off-line willen zijn en persoonlijke service verwachten. Helden Van . Nu zijn daarom je partners in glasvezel.

Winkels en kleine kantoren hebben het niet makkelijk met alle online diensten die aangeboden worden. Maar al te vaak worden ze gezien als één van de vele klanten en wordt er slecht of niet naar hen geluisterd. Maar de Helden Van . Nu zijn zelf ook ondernemers. Zij begrijpen dat de Helden Van Amsterdam,  Apeldoorn en Assen specifieke wensen hebben, geen dag offline willen zijn en persoonlijke service verwachten. Helden Van . Nu zijn daarom je partners in glasvezel.

Helden Van . Nu richten zich expliciet op de winkels en kleine kantoren van MKB Nederland. Zij bieden specifieke pakketten met daarin wensen als internet, telefonie, pin, Back-up services en zelfs camera bewaking.

Challenge

Hoe positioneer je een starter op de glasvezel-markt als betrouwbare provider voor de MKB?

Solution
Winkeliers en kleine kantoren zijn vaak zelfstandige ondernemers die hard werken voor hun zaak. Ze doen dan ook graag zaken met bedrijven met diezelfde instelling. Deze helden verdienen daarom vertrouwen op basis van kennis, ervaring en passie om kwaliteit te leveren. Want met helden wil je werken.

Helden Van . Nu zijn ook de Helden Van Welke Stad of Dorp dan ook, die de komende tijd aangesloten wordt op het glasvezelnet. Ze onderscheiden zich door met een knipoog naar de nostalgie van de vroegere vooruitgang en werkethos een brug te slaan naar nu.

Artmiks ontwikkelde voor Helden Van . Nu: de naam, het logo, de pay-off, de huisstijl, de website en diverse product brochures.

Over Helden Van . Nu

Helden Van . Nu is opgericht in maart 2011 door Tom Martin en Folkert Moolenburgh. Beiden hebben jarenlange ervaring in het ontwikkelen en leveren van telecommunicatie- en internetdiensten, opgedaan bij diverse werkgevers zoals KPN, BBned en XMS.

Over Artmiks

Sinds 1995 is Artmiks het alternatieve reclamebureau dat progressieve campagnes maakt in het constant veranderende landschap van on- en offline media. Artmiks ontwikkelt inventieve communicatie in een unieke formule van jong internationaal talent gemengd met ervaren marcom experts. In het verleden heeft Artmiks deze ingezet voor onder andere Microsoft NL, ReedElsevier, Nike EMEA en vele anderen.

Verantwoordelijk bij Helden Van . Nu

Tom Martin
Folkert Moolenburgh

Verantwoordelijk bij Artmiks
Marco de Boer (creatief directeur / art direction)
Menno Dirks (account)

Neem voor meer informatie over Helden Van . Nu contact op met Tom Martin via +31 6 24 47 32 17 of tom.martin@heldenvan.nu.
Voor meer informatie over de campagne: Marco de Boer (Creative Director Artmiks) via +31 6 2467 2432 of marco@artmiks.nl.