Amsterdam, The Netherlands | Gepubliceerd op: 12 november 2012
Wat kiest #AC3 Connor; Join or Die? http://pr.co/p/000ql3
31 oktober kwam hij uit. De nieuwe Assassin's Creed. Met nieuwe werelden, nieuwe wapens en nieuwe opdrachten. De nieuwe hoofdrolspeler Connor heeft het er maar moeilijk mee. Wat te doen, wat te kiezen?

In drie levensechte scene's raakt hij verwikkeld in voor hem nog onbekende situaties. Welke route kiest hij; Join or Die?

31 oktober kwam hij uit. De nieuwe Assassin's Creed. Met nieuwe werelden, nieuwe wapens en nieuwe opdrachten. De nieuwe hoofdrolspeler Connor heeft het er maar moeilijk mee. Wat te doen, wat te kiezen.

In drie levensechte scene's raakt hij verwikkeld in voor hem nog onbekende situaties. Welke route kiest hij Join or Die?

De scene's zijn onder andere opgenomen in het Vondelpark Amsterdam en Snowworld Zoetermeer.

Tomas Rouw (creatie)

FilmGasten (regie & productie)

Over FilmGasten
Beeld, muziek en beleving. De juiste combinatie maakt van een film een verhaal. Creatief, commercieel, maar altijd uniek. FilmGasten maakt dat verhaal. Voor jou, voor je klanten en voor onszelf. Want film zegt meer dan beeld alleen. Filmgasten zijn Reinjan Prakke (Regie) en Kevin Kimman (Camera/Montage).

Over Ubisoft
Ubisoft is een internationale developer, publisher en distributeur van interactieve entertainment producten; waaronder games als Assassin's Creed, Far Cry, Rayman, Just Dance en Prince of Persia.

Voor meer informatie over Ubisoft: Marcel Key / marcel.keij@ubisoft.com
Met één optie valt er niks te kiezen.

— Marco de Boer