Amsterdam, Netherlands | Gepubliceerd op: 6 december 2012
Chit-Chat in het Pools gaat echt nergens over... http://pr.co/p/000r5o
Bohemia Amterdam ontwikkelt voor DobryTel een Poolse campagne gericht op Pools-Nederlandse en Pools-Britse werknemers. In de campagne spelen Tomek en zijn vriendin in Polen een komische hoofdrol waarbij zij elkaar voortdurend bellen over niks.

Bohemia Amterdam ontwikkelt voor DobryTel een Poolse campagne gericht op Pools-Nederlandse en Pools-Britse werknemers. DobryTel is de enige aanbieder met de lokale mobiele telefoontarieven tussen het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Polen.

DobryTel biedt door twee telefoonnummers op één SIM kaart te combineren, een Poolse nummer en een Nederlandse en/of Brits nummer, altijd lokaal tarief tussen deze twee (of drie) landen. Dit maakt het mogelijke te chit-chatten en doelloos te babbelen zonder een fortuin te betalen.

De campagne richt zich op de Poolse gemeenschap, is vriendelijk en ongecompliceerd. Alles draait om Tomek, het boegbeeld van DobryTel. Hij belt om de haverklap zijn vriendin in Polen meestal zonder reden. Hij wil alleen haar stem even te horen. De inhoud van hun gesprekken gaan niet verder dan wat 'bla-bla'.

"Hey schatje, je belt op het juiste moment"
“Oh lieverd, echt?”
“Jaaaa”
“Waarom dan?”
“Ik ben helemaal nat!”
“Dat komt goed uit. Ik ook.”

De campagne wordt uitgerold in UK en Nederland en zal alleen te zien zijn voor Britse en Nederlandse IP adressen die een Poolse site bezoeken.

Preroll
Banners
e-mailing
advertorials

Jakub Zańczak (copy)
Ramiro Amorena (design)
Silvia Celiberti (design)
Stratos Tzanavaris (interactive design)
Bob van Leeuwen (account)
FilmGasten (regie & productie)

Verantwoordelijk bij DobryTel
Frank Rikken
Jan-Peter de Quartel
Philip Macridis

Over FilmGasten
Beeld, muziek en beleving. De juiste combinatie maakt van een film een verhaal. Creatief, commercieel, maar altijd uniek. FilmGasten maakt dat verhaal. Voor jou, voor je klanten en voor onszelf. Want film zegt meer dan beeld alleen. Filmgasten zijn Reinjan Prakke (Regie) en Kevin Kimman (Camera/Montage).

Over DobryTel
DobryTel biedt pre-paid simkaarten speciaal voor Polen die vaak voor werk in het buitenland zijn en toch contact willen houden met het thuisfront. DobryTel is onderdeel van Teleena.

Voor meer informatie over Bohemia Amsterdam: Kyra Roest (CSD) via 020-4233555 / kyra@bohemiaamsterdam.com of Hugo Kalf (BDD) via 020-4233555 / hugo@bohemiaamsterdam.com